6 Haziran 2010 Pazar

Haydi

Ben bilgisayar başında hiç edebiyat karalamam.Belki perilerim kaçar yalnız kalırım diyedir korkum..Belkide iç dünyamın geri kalan dünyam gibi mekanikleşmesidir..Ama bir karar verdim geçen gün artık hiçbir korkuma yenik düşmeyeceğim.Zaten ne karanlıkla ne de haşeralarla bir alıp veremediğim olmadı şimdiye kadar.Narin hatun ayağına yaygarada koparmam öyle her davada.İyisi mi ne duruyorum neyi bekliyorum ki ben dedim?Piyangodan yazar olmak için kafana kuş pislemesi bile yetmez ve sen ancak ayda bir kez rüya görüp onuda hatırlayamazken..Derdin ne senin?
Bir yerden başlamalı öyleyse..Daha yolumuz uzun.

1 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum sana "Piyangodan yazar olmak için kafana kuş pislemesi bile yetmez"ılmadan yazmak gerekir... Ayrıca bende hep bilgisayar başında yazmak daha cazip gelmiştir ilginç oad sanırım yazımın çirkinliğinden dolayı olsa gerek daha sonra tekrar okuyamıyorum çünkü :)))

    YanıtlaSil