16 Haziran 2010 Çarşamba

İnsan ve Yaşamak Üzerine

İnsan ne için yaşar ki?Ya da nedir insanı insan yapan?İnsan mıdır sadece bu kadar duyguyu bir arada yaşayan? Sadece insan mı bilir mutlu olmayı? İnsan nedir ki size göre? Kitaplarınızda yazanlardan mı ibarettir?Güzel olan mı insandır ,iyi olan mı? Seven mi insandır, sevilen mi?Paralı olan mı insandır ,parasız olan mı?Düşünceli olan mı insandır, düşüncesiz olan mı?
Galiba yoruldum.Bu dünya, dünyanız yordu beni.Sizin dünyanız bu benim değil.Sizler istediğiniz için böyle ben değil.Ben çabaladım,çabalıyorum,çabalamayada devam edeceğim değiştirmek için dünyanızı.O zaman dünyanız dünyam olacak benim.Ve benim dünyamda bu sorular,bu sıkıntılara, bu yorgunluklara yer olmayacak.Yaşamak, sevmek gibi gönülden olacak.Olursa bir şikâyet ölümden olacak..Peki ya siz neresinden başlayacaksınız bu dünyayı değiştirmeye?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder